Thursday, March 15, 2007

penat...

skang nih aku mmg penat giler... minggu nih aku rase mmg memenatkan tak tau knape.. padehal cam same jer ngn minggu lepas... maybe sbb minggu nih asik turun naik spital, pk pasal case conference, group presentation pasal COPD dan macam2 lagi... skang nih rase lega skit lepas dah group aku dah start buat PP presentation untuk dedua mende tuh... harap2 mende nih dlm settle cepat...rasenye kali nih aku cam dah bleh cope skit ngn life clinical nih...kalau dulu rase cam nak give up pun yer... nak jumpe patient pun rase berat giler... so skang nih harap2 aku tak down lagi...

terbace aku dlm emel2 org foward...

Kenapa UJIAN SEBERAT INI?
"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya. "
-Surah Al-Baqarah ayat 286

rasa FRUST?
"janganlah kamu bersikap lemah, dan janganlah pula kamu bersedih hati,padahal kamulah orang-orang yang paling tinggi darjatnya, jika kamu orang-orang yang beriman."
-Surah Al-Imran ayat 139

AKU DAH TAK DAPAT BERTAHAN LAGI!!!!!
"... ..dan janganlah kamu berputus asa dr rahmat Allah. Sesungguhnya tiada berputus asa dr rahmat Allah melainkan kaum yang kafir."
-Surah Yusuf ayat 12


smlm aku try tepon umah... dah lame giler tak tepon umah..2 minggu kot tak tepon... tp time aku tepon tun cam ade masalah plak ngn connection.. aku leh dgr suare mak.. mak plak takleh dgr suare aku... bengang tol... rase nak hentak jer mic aku nih...sabo jer laa...baru ingat nak tanye kabo dorang... sehat ker? tak pi mane2? takpela... lenkali la tepon...tunggu la weekend nih ker... yg aku tau skang nih mak aku takde kat umah sbb ikut bapak aku pi penang kot... mak aku cuti n bapak aku ade keje kat penang so dia ikut la bapak aku jalan2...

takpe la...semoga dorang berbahagia dan sehat selalu...=)

No comments: