Wednesday, April 25, 2007

futsal dan layang-layang...


hmm... alhamdulillah perjalanan pergi balik ke belfast selamat...takde pape masalah... tournament futsal dpt team galway masing2 masuk semifinal but unfortunately dedua team kalah... hurmm takpe laa.. takde nasib agaknye... boleh cube lagi di lain masa...

kat belfaast lepak umah tepet as usual... aku rase trip pi belfast nih bukan sekadar dpt main futsal tp dpt makan2.. sbb macam2 aku makan on theway pegi balik belfast... makan kebab jaipur yg byk giler tuh... then makan nasik brayani mishti (eventho tak la best sgt... but boleh laa..) kat dublin mase on then way balik makan ayam goreng..not bad gak... ade la rase ala2 original resepi KFC... pastuh ade makan brayani kat clonskeagh mosque lagi... cam byk giler plak makan.. but lately mmg terase lain sbb selera tinggi n perut plak asik lapar jer.. tak tau la sbb ape... makan tak bace doa kot hehe...

mase kat belfast aku sempat jumpe kakak aku kat umah dia after tournament... dpt la borak2 dlm 2 jam... malas la nak kacau lame2 sbb dorang sume nak exam final.... nway... biler borak ngn akak aku pasal mak ayah n kaklong kat mesia.. buat aku rase omsik plak.. cam tak sabar jer nak balik...nnt mak n ayah nak dtg sini (yeyeyeyyey) ujung bulan 6 untuk graduation anum...anum maybe akan keje sini for atlease 2 years.. haha yg seronok aku dgr dia kate dia akan belikan aku PS3 biler dah keje nnt hahahahahah...(adik doakan anum berjaya dgn cemerlang dlm exam n jadi doctor yg cemerlang too! =))

skang nih aku still kat A&E department for another 1 week... as usual aku still malas2... tak tau la sbb ape...maybe aku malas nak lepak situ lame2 kot... so skang nih aku pegi kejap2 jer... dpt jumpe 2-3 patient a day pun cukup laa... blajar kene slow2... takmo la glabah2...skang nih aku rase cam ketinggalan skit dgn classmate2 lain sbb dorang sume gempak2 giler... tp takpe laa... lantak la hal org... aku nak slow2 jer... ikut rhythm sendiri...

(tadi mase borak2 ngn rafiq, nasrul n intan...dorang cakap ade SHO yg still tangan gigil2 nak suture dlm OT...agaknye still tak reti or tak biase kot.. so aku pk...kalau SHO pun baru nak blajo2 mende2 camtuh... takpayah la aku blajar mende2 tuhskang.... hmmm salah ke cara aku pk?)


hmmm peqli ade layang2..namenye tornado.... best gak main layang2.. aku rase nak beli gak laa..hehhe

No comments: