Wednesday, February 07, 2007

sejuk sampai ke tulang..

harinih aku rase hari yg sgt2 sejuk..kalau ikut weather forecast yahoo.. current temperature "feels like -5 celcius" haha...baru je kejap tadi aku kluar dr rumah... saja nak merase kesejukan.. cantik betul langit malam nih...takda awan..penuh dgn kerdipan bintang..(cantik sungguh alam ciptaan tuhan)... angin sepoi2...suasana macam nih buat aku teringat bagaimana suasana subuh semasa di mrsm jasin dulu... beginila lebih kurang... teringat dulu mase form 4.. bangun seawal 5.50 pagi...bersweater terus ke surau untuk solat subuh berjemaah... teringat mase kat mrsm dulu pagi2 mmg dingin..lepas amik wuduk mesti badan menggigil..pastuh kawasan sekeliling berkabus plak tuh.. mungkin sbb mrsm aku nih terletak kat kawasan tinggi skit..tuh sebab sejuk..pastuh dikelilingan ngn pokok2 plak...hurmm... kalau ikutkan nak aje aku sambung tidotime sejuk2 tuh... tp sbb dah kene pakse dgn senior.. terpakse la pegi... nway... aku tetap rase bersyukur yg aku berpeluang utk solat berjemaah... walaupun 'dipaksa'.. tapi semuanya untuk kebaikan aku..dan sedikit sebanyak membentuk peribadi aku...(jzkk untuk sesape yg terlibat)...

No comments: