Monday, June 04, 2007

rollercoaster hidup aku..


hmm..dah sebulan lebey agaknye aku tak tulis ape2 kat blog nih...dlm mase sebulan nih.. macam2 mende berlaku dlm idup aku... ade yg hepi.. ade yg sedey gile babeng... ade yg sronok... ade yg bosan nak mampus....skang nih aku rase cam lost skit... cam tak de arah tujuan idup... maybe sbb cuti summer yg da start nih membosan kan... org ramai dah balik mesia.. tinggal bape kerat jer kat sini... aku plak balik mesia sebulan lagi..

summer nih aku try untuk isi mase sebaik mungkin... maklum laa.. cuti kali nih sedey skit... dpt balik mesia kejap jer... pastuh kene balik sini smule bulan 8...

hmm..idup nih mmg turun naik... kejap sedih kejap gembira.. kejap best kejap tak best... kejap relax kejap tension.. macam2....

ape2 pun... idup kene terus...

"...jgn biarkan aku bersendirian.."

No comments: