Sunday, January 13, 2008

alhamdulillah ape yg aku nak buat selama nih tercapai.... semlm lebey 40 budak laki galway berjaya aku kami kumpul kan kat umah... untuk buat bacaan yasin, makan2 sambil bercerita.... aku cam tak percaya yg ramai org akan datang.... yerla... ni bukan mende ape pun... cume setakat baca yasin jer... tp mmg dah kuasa Allah... ramai yg dtg... syukr tak terhingga... rase terharu pun ada...

rasenye mmg dah lame betul takda majlis bace yasin nih kat galway... aku tak ingat la biler last skali... rasenye dlm 2007 takde 1 pun kot... kecuali yg buat kat shantalla comm centre... tp tuh untuk sume warga galway...

aku harap mende2 camnih akan dapat diteruskan lagi.... mmg nak buat mende tuh perlukan sedikit pengorbanan esp dari segi masa n duit.. tp yg penting ukhwah yg terbentuk mmg tak terkira nilainye...

semoga ukhwah yg terbentuk berkekalan sampai bila2...

No comments: