Friday, October 16, 2009




ok. abis dah attchmnt kat letterkenny. aku saja decide nak balik awal sehari. kasik masa skit nak rehat2 sblom start attchmnt kat galway plak mggu depan.hurm sedih la jugakkan tinggalkan team nephro kat sana. dorg baek2la. dr stack(cons) suke tanye soklan, paddy(reg) pun same, farah n mohamed (SHOs) frendly n rajin tolong aku stiap kali kene present pagi2 time round. oh ye, keje aku pagi2 time round - chek flow chart patient (fbs, u&e..) ngn bace vital signs kat bedside.



dah 4 minggu aku kat sana berat aku maintain je tak turun2. mane taknye, stiap kali lunch mesti breaded cod/chicken kari/lamb korma/lamb burger skali ngn baked potato ngn vegs. pastuh taruk 3 sudu tartar sos campur ngn tomato sos skit.. uihhh sedap beno ni.. tgh ari kat sane mmg lapo je memanjang.

tutorial med slalu ngn dr moloney. surgery dgn Mr khalid n Mr sugrue. semua best2 belaka. last tutorial Mr sugrue mlm smlm pukul 8.30 sampai 10 mlm...pvd n breast exam.


nway, yg peting aku balik galway ni aku heppi. tak larat dah dok sane lame2. huuhu skang kene focus nk start anaest mggu depan!... oh yer.. january nnt datang balik letterkeny dok sane seblan lagi...hurmm

*lepas balik hspital bosan2 takde keje.. lightpainting gune pentorch






lagu ni stuck kat kpale aku dr mlm smlm...arini abis sejam lebih dwld lagu2 wali band. bleh tahan best. catchy. yg menarinye lagu2 berunsur islamic pun ada. bagus. layannnnnnnn

1 comment:

faranthy said...

nice lightpainting, did it b4 wif some frens. Uuhh...miss tht moment, u bring the sweet memory back!!
damn u, cayang adik...hehehe...(^_^)