Monday, July 09, 2007

alhamdulillah dah selamat sampai umah pagi nih kol 5 pg... flight london doha delayed sbb ade 2 'unknown baggage' dlm kpl terbang... flight doha-kl plak mmg the worst la kot sbb panas nak mampus dalam cabin... peluh2... sampai aku kene amik majalah pastuh kipas2...bodos betul... sampai je kat klia kol 3 lebey rase lega betul.. sejuk skit... aku amik teksi dr airport ke umah kene charge 75 inggit... nak naik ERL takle sbb tak start operation lagi on that time.. nak wat camane.. bayar jer laa...

umah aku nih dah ade macam2 mende baru.. sume bapak aku nyer barang.. cam museum pun ade... bilik aku pun berubah dah... tah mane la pegi barang2 aku sume.... but one thing yg aku rase best sbb bilik air aku dah ade electric heater... hehehe kalau tak sblom nih mandi gune gayung... sbb shower takle pakai... eheheh... but gune gayung aku rase lagi best ler... cam mandi airterjun skit..air pon sejuk....pastuh ade soung effect kebushhhh kebushhhhhhhhhhhhhhhhhh

harinih jer aku dah makan 2 mende sedap... tgh hari makan lontong... malam plak makan ikan pari masak asam pedas.... hmmm nmpk gaya makin gemuk le gini.... takpe.. balik irland nnt kurus balik... hmmmm

No comments: