Saturday, May 17, 2008

testing 1, 2 ,3...

time2 nak exam nih laa aku pi download software acoustica mixcraft 4 nihh....takde keje betul.. mantap gak software nih.. bleh gune untuk edit2 lagu.. buat2 lagu... senang gak nak gune... aku try buat background music in key D...then melodi tuh main taram jer...takmo la ikut canon in D sebijik2...hahah bunyik cam barai..tak ikut tempo... tp ok la kot...byk yg bleh improvise lagi... hahah pasnih bleh buat studio... hmmm yg aku perlukan skang soundcard untuk komp... baru bleh buat direct recording...




exam td ok kot.. cume mungkin sbb dulu aku penah fail BS.. so aku tak berani nak cakap la..dulu condifent jer lulus.. skali tgk2 fail.. so kalinih aku tak bleh overcondifent... tp takpela... aku dah usaha.. tawakal jerla... exam tinggal forensic jer lagi ari isnin.. the day after that gi prague-vienna-budapest~! yeahhh

No comments: