Friday, June 13, 2008

lalallaa


cuti baru 2 minggu... makan makin byk... tp buat keje tak byk... pegi jogging tasik 2 round dah penat... jogging pagi2 rase cam jogging kat hongkong... ade group buat taichi.. ade group menari pop...time petang2 area tasik jadik tempat pakwe makwe bertenet..kat pondok tuh ade aksi lempang melempang drama tamil.. kat pondok nih ada cerekarama "push up-sit up" melayu.. kat pondok sana ade kes laki curang ngn bini... pendek citer... macam2 ada kat tasik taman jaya..

aku lunch sorang2... weekdays sume makan luar... skali jer makan umah... sedey2...

aku dah gi midvalley, OU, amcorp mall, lowyat..pavilion... sorang2.. aihh

gi dermato clinic kat hkl arituh dia kate takde pape yg malignant pun kat kaki aku.. dia kikis2 papule tuh .... bagus la..

balik2 ngadap komp.. tak pun tv... pastuh komp balik.. patuh tv... aihh..mane tak buncit...

panass.... dlm umah pun peluh2...


hmmm...

2 comments:

snowflakes said...

boring sgt ke?mehlaa aku ajak lunch umah aku dl b4 gi rumah syifaa tuh..ade idah skali..bley aku ikut kete ko huhu..

Anonymous said...

Weh kalu boring buleh nonton movie baru ape buleh nonton kat SINI