Saturday, January 30, 2010

abis dah attchmnt letterkenny
sbln abis macam sekelip mata.
apa aku blajar kat sane pun aku tak ingat
rase cam sedih la jugak tinggalkan letterkenny
sana student tak ramai, macam bole buat
makanan kat canteen pun sedap2
n aku pun lain 1.5 kg
kat sana ramai orang suke mengajar
cumenye lega jugakla dah abiss attchmnt dgn Dr David
setiap pagi aku pegi wardround dgn debaran
soklan pelik ape pulak dia nk tanye pagi ni.

dia bukan contoh consultant yg bagus
suke marah2 patient
bukan saje patient
doktor2 lain dlm team sendiri pun dia bole buat main2
team sendiri pun nak lari dari dia

mungkin kat galway ni pun lagi stress
macam2 tutorial ada
exam pun makin dekat.
cuak
macam2 tak tau
lagi cuak biler orang lain tau aku tak tau

exam tinggal 2 bln saje lagi...

2 comments:

faranty said...

gud luck n all da best!!
(^_^)

Dr Syuhada said...

:)