Friday, January 20, 2017

tudung dah sampai

2 hari lepas 3 parcel dah sampai dari KL. berisi 150 helai tudung. sebab kesuntukan masa, kesemua tudung2 tu baru saja dimasuukkan dalam rekod stok. belum sempat snap gambar lagi. ada cuba2 utk buat page kat facebook, tapi masik belum finalise.

harini nak ke kl untuk kursus AMRO di hostel vistana esok dan selasa. hari isnin akan balik semula ke labuan.

Wifey petang ni akan bawa sample ke JKN and klinik untuk promo2 dekat staf dan kawan2. jadi maknanya aku hanya akan uplodkan gambar2 mana stok yg tinggal saja.

Harap balik hari isnin nanti dapat update facebook page.

Aim aku nak biasakan diri dengan menjual je setakat. untung cepat lambat tu lain kira. method aku ialah thry facebook promotion di group2 jualan esp di labuan.. Nak harapkan aku sendiri pegi dari satu tempat ke tempat lain tak dapat la, sebab aku ni keja kena duduk klinik mana sempat nak kluar2.


No comments: