Thursday, April 12, 2007

cuti dah abis>??


hurmm hari dah start klas balik... bapak laaaa.. kejap betul cuti easter kali nih... kalau dulu2 paling kurang seminggu... siut tol... rajin sgt departmet patho nih nak buat lecture.. dah la cakap pasal tah mende2 laa... aku skit pun tak paham mende.. masuk telinga kiri kluar kat kiri gak sbb melantun kan ear drum... yg aku ingat ade la pasal hypersensitivity laa... type I, II, III, and IV. tah mende2 la tuh... bosan tull...

alhamdulillah osmet2 aku sume dah slamat sampai umah... dorang sume sehat2 belaka... bagus la takde pape masalah dlm perjalanan...takde la aku kesunyian lagi hehehe maklum laa.. biler dah sorang2 nih.. manyak betul buat mende2 pelik hahaha...

tiket flight aku dah settle.. alhamdulillah settle gak akhirnya...flight aku 6 julai dari london kol 9.30 mlm naik qatar airways(qatar pun qatar laa... janji dpt balik)...hargi tiket nak kat 800 euro... mmg mahal skit sbb peak time... so skang nih aku dah agak pokai... takpe laa... pokai tak tahap kebulur lagi... insyaAllah rezeki tuh masih ade...

minggu depan ade OSCE (aku pun tak ingat osce tuh stand for what..haha) yg pertama kali... 10 stesen... tah mende2 dia nak test aku pun tak tau... dah le aku mmg tak prepare nih... cume tadi ade la bace skit2 pasal chest pain n dyspnoea... serius... mmg takde mood nak bace.. ape nak jadi ngn aku ni.. aku tak tau... takmo jadi doktor agaknyer...takleh jadi nih... budak2 lain sume gempak2 nak mampus.. aku mmg ketinggalan...hurmmm jg nnt aku kejar!!!

hurmmm nnt dah start ngn clinical attachment balik... kene la tido awal.. bgn pagi2... siut tol... (padahal baru minggu lepas last attachment...rase cam dah lame giler.. hahaha)nak wat camane... kene la biasekan... camne nak jadi super duper doctor(bak kate fahmi) kalau malas2.. hahaha


sekadar catatan untuk mase depan...

" org yg bijak... ialah org yg sentiase bermuhasabah diri..perhalusi stiap apa yg dilakukan dlm seharian..bersedia menghadapi hari akhirat..."

wallahualam..

1 comment:

bellephyc said...

hello jawa! berusaha utk osce! :)