Thursday, August 30, 2007

rempit di aran island

hari nih... first time aku jejakkan kaki kat Aran Island setelah 3 tahun aku kat sini..aku pegi ngn nasrul n najib... kuar umah kol 9.00 pg.. pastuh sempat2 jer sampai town dpt naik bas kol 9.30... kalau terlambat 1 minit dah terlepas... naik bas sampai ke port amik mase sejam... feri dari port ke Aran island bertolak kol 10.40 kot... sampai aran pukul 11 lebey gitu... sampai2 jer sewa beskal 10 euro...



not bad jugak Aran island nih... nak kate best sgt tuh takde la.. biase je sbb rasenye sume tempat kat ireland nih camtuh jer rupenye... kawasan rata ... banyak batu2... cliff2... tuh jer la kan.. tp aku rase yg seronoknya sbb jln2 naik beskal.. instead of naik tour van ker.. kete ker...

rasenye main attraction kat situ is satu cliff nih.. panggil dun angkaosa kot... ade remnant fort lame... aku pada aku takde la best sgt pun.. biase jer... yg tinggal tembok2 yg cam takde makne jer aku tgk... but area tuh cantik laa.. kawasan tinggi... yang aku tension nye nak pegi situ pun kene bayar.. harge student 1.1o euro...

kayuh punyer kayuh.. sampai la pukul 4.30 ptg... pas pulangkan beskal.. terus naik feri kol 5.. thn naik bas kol 6 lenbey... kol 7 lebey sampai galway...

so... aku rase aran island nih syok gak laa... kalau dah bosan sgt tak tau nak buat ape.. bleh la pegi... stakat lepak2.. tgk scenery... kalau nak pegi lagi pas nih pun... tgk la dulu... maybe sblom aku balik mesia for good tah biler2 nnt... aku pegi la skali lagi kot... ehhehe

skang nih aku penat giler...smlm jln arinih jln.. asik jln2 jer... lutut aku pun cam nak kopak... adehhh

1 comment:

*Azreen* said...

hardly a rempit. :)