Friday, August 10, 2007

takde tajuk


alhamdulillah..sedar tak sedar dah 5 hari aku kat galway... flight balik kl-dubai-london-dublin arituh semuanya lancar..takde pape masalah.. galway.. as usually.. rainy.. cume ade sehari dua yg cerah2 skit... temperature pun just nice.. not so hot not so cold.. aku bleh gi kedai naik beskal pakai short n slipar..

aku dah balik 5 hari.. exam aku jumaat depan.. so aku ade lebey kurang 7 hari la.. skang nih still malas2 lagi nak bace... serius takde mood... tak tau nak start camane... susah giler subjek BS nih...

home sick? ade la skit2. tapi tak teruk sgt la.. aku just rindu rumah aku kat mesia..jalan2 dgn mak pak aku... n dinner masakan mak.. kat mesia dah biase makan sedap... biler balik sini aku tercarik2 gak mende yg sedap nak dimakan.. aku masak.. aku rase cam sedap jer.. ekeke

aku cuti kat mesia tak sampai sebulan... tp aku chek berat badan aku dah naik 3 kg.. giler ape.. kalau cuti 3 bulan kat mesia tah cmane laa.. maybe pas exam leh rajin2 gi gym skit... even ayah pun dah join gym nak isi mase lepas retire.. bukan ape... kesihatan kene jaga jugak kan...

rasenye cuti nih byk gak mende yg aku plan nak buat tp tak dpt.. at first aku plan nak buat lesen scuba diving.. tp sbb cuti pendek n takde duit.. tak dpt laa.. member2 lame sume aku tak sempat jumpe.. kalau dulu aku ade gak pegi ukm..upm.. um jumpe member2.. tp taksempat... hmm mase ade promo tiket murah airasia dulu.. aku ade beli untuk gi jakarta.. tp sbb dah kene balik cepat.. burn la tiket tuh... aku ingat dulu nak jumpe sume pakcik makcik... tp tak dpt jumpe sume.. dorang dua jer... aku ingat dulu la gi mrsm jasin.. jumpe cikgu2.. tp tak semapt gak.. hmm macam2 betul... tapi nak wat camane..

~kite rancang.. Allah yg tentukan~

skang kol 12.10 pagi.. 10 ogos.. tetiba ade reminder kat henset aku... rupenye arinih besday mak aku.. sib baik ade reminder.. kalau tak mesti aku dah lupe.. nway.. aku doakan semoga mak aku sehat dan murah rezeki dan nikmat... dan dpt jadi pengetua ehehehe...time kasih sbb besar kan anak2 mak nih dgn penuh sabar dan kasih syg...ank mak nih mmg sejak kecik tak abis2 menyusahkan mak jer ehehe... tq for being such a great mom..

~sayangilah mak pak kiter selagi mereka masih idup..~

1 comment:

*Azreen* said...

sabar fai..study elok2 okay..at least u managed to squeeze some time untuk pulang ke tanah air. =) how many more years in galway ye?i wish i could be in galway now..nampak cam sejuk je..sini sangat panas. =( ok take care. keep blogging. =)