Thursday, August 16, 2007

selamat hari lahir untuk aku..


skarang 16 ogos pukul 12.07 mlm di ireland.. genap la 22 tahun aku dah idup kat dunia nih.. sebenarnye aku lahir pukul 10 pagi waktu malaysia.. maknanye lagi 3 jam la sebenarnye... nway..mungkin kalinih berbeza skit dgn yg lepas.. selalunye kalau time2 camnih.. satu family akan makan luar sempena besday aku, akak aku n emak aku yg dlm bulan ogos gak.. tp kali nih lain... aku jauh dari dorang..

petang tadi mase aku tertido sambil bace buku sarafino.. dlm pukul 2 lebey.. aku terjaga sbb handphone cikai aku vibrate (rasenye dah bertahun2 kot aku tak on ringtone).. tgk2 rupenye ayah call...

ayah call untuk wish hepi bday... after a few words from ayah.. then emak plak.. pastuh cakap ngn kaklong plak.. kaklong share the same birthdate dgn aku.. kaklong citer dia nak cheesecake..so mak n ayah beli a slice of cheesecake kat secret resepi..ehehe so cute.. mak kate takyah la beli byk2.. nnt tak abis.. which i totally agree.. org kat umah tuh bukan pemakan sgt.. nanti terbuang jer.. kaklong kate dia dah makankan cheesecake tuh untuk aku skit.. ejheheh makan la kaklong.. janji ko hepi..

at this moment.. aku rase betapa bertuah nyer aku... aku sebenarnye ade hadiah yg sgt tak ternilai... yg aku tak boleh dpt dari sape2... that is my family...lucky nyer aku ade mak ayah n akak2 yg sgt caring, loving, supportive, happy n funny =) i love them so much!

sedar tak sedar.. usia aku kat dunia nih makin pendek sebenarnye.. lambat laun aku akan tinggalkan dunia nih.. bile bukan soalnya.. tp soalnya dah sedia ke aku? cukup ke ape yg aku buat kat atas dunia nih untuk dijadikan bekalan kat akhirat kelak?

i wish i cud be wif my family right now.. but.. life must go on kan..

to those yg wish aku hepi bday.. thank you so much... n thanks for being a great friend..=)

No comments: