Wednesday, December 16, 2009

"kurang expressive"

aku mmg kurang expressive selama ni. kalau aku marah, aku tak tunjukkan yg aku marah. kalau aku sedih, aku tak tunjukkan yg aku sedih. kalau aku tak suke kat sesuatu, aku biarkan tanpa kata apa2. kalau aku suke sesuatu, mungkin reaksi aku menampakkan yg aku tak cukup expressive nak kate aku suke. org kata susah nak tgk aku masam atau pun nampak 'unhappy". sume mende pun aku senyum je. atau mungkin sbb aku lebih byk berdiam. atau mungkin aku nampak blur. aku mmg mahir buat2 blur..as if i dont have any clue.

tapi salahke aku jadi "kurang expressive"? salah ke aku byk berdiam? kadang2 bukan apa, aku takut kata2 aku ni boleh menyakitkan. lidah boleh jadi lebih tajam dari pisau. lidah juga boleh jadi lebih lembut dari...(ape ek?). aku tau aku kene buat sumthing. tapi aku tak tau la betul ke tak. kalo buat takut terlajak, kalau tak buat takut melepas. dan aku tak nak terlepas.

nway, thanks to E for reminding me about this matter, and to F for ur support.


9 comments:

Anonymous said...

Jadilah dirimu yang sebenar. Itu sebaiknya. Wallahu'alam.

min said...

ko dlm dilema rupenya hehe

anonimousity said...

=)

jawa said...

ye najmi... dalam dilema! =)

min said...

btw sejak ble ko suke lenka nih?? ape pun, aku pun suke! :D

jawa said...

huhu tak ingat le biler.. ade la dulu orang rekemen =)

fAraHnaDiaH said...

teringat aku reaksi ko mase tak dapat pegi taman buaya kat langkawi...aku tau ko kecik ati, tapi ko mmg 'kurang expressive'. Hehehe..

btw, aku harap dilema ko dapat disettlekn cecepatĖ‡! :)

h4z YaiS r4ZaLi said...

kalo penting...ckp..
kalo tk..syp..buat tmbah dosa jek bising2..
tapi kalo takut terlepas..hold it tight..nnt nyesal...

jawa said...

betul tu =)