Sunday, December 13, 2009

lalalalalaaaaaa

mcq medicine macam biase, susah giler bapak! kalau study pun payah, ape tah lagi kalau tak study sgt. tak regret sgt pun, usaha skit, so tak expect tinggi. so aku officially dah tempah tempat untuk tutorial "medicine for dummies" nnt. bagus la tuh, lagipun sekarang ni aku dpt tutorial "history presentation for dummies" from dr Murtagh. surgery n aanest punye mcq not bad la. tak sesusah medcine

~~~~~~~~~~~

smlm ada talk "asam garam doktor di malaysia" by this dato' dr head of med department hospital kedah. basically pasal kerjaya. aku macam biase masih blur2. semuanya masih kabur. aku masih tak boleh decide. aku tak boleh lagi nak rancang jauh2. orang lain mungkin dah ade rancangan masing2. tapi aku, macam biase.. blur2 agi... soal pertama, nak keje kat sini ke tak, ke dua, lepas tu nak buat ape? kalo ikut skang ni definitely aku tak nak buat medicine. medicine susah, utk orang2 bijak je. org cam aku ni maybe tak sesuai. aku rase aku suke OnG, surgery, anaest, n ortho. radiology pun ok tp dok dlm bilik gelap2 sakit mata. tgk la macam mane nnt. pasal nak keje ke tak kat sini aku rase kene diskus ngn mak pak. bukan ape, byk mende kene consider kalo decide nak keje sini.
~~~~~~~~~~~~

lepas jumpe cik kamis pagi tadi aku kuar gi town, beli hadiah untuk akak aku nk kawin nnt. aku beli blender philips kat argos 45 euro. macam mahal tp takpe la skali skala. cantik blender ni aku rase cam nak gune sendiri je haha.

~~~~~~~~~~~~~~~

tinggal bape jam je lagi aku nk blah dri galway. ade orang jeles sbb dpt blk mesia. aku plak jeles tgk dak2 lain nak gi jln2 nnt. dak umah aku gi tenerife, yg len2 ade gi german.. france.. bile lagi aku nak gi tempat2 tu? masa satu hal, pastu duit lagi. hmmm maybe tu sbb aku kene dok sini gak lagi sethn so tht ade duit n bleh jln tmpt2 tu biler free? haha or maybe bkn sekadar jln2 tp 'honeymoon'? haha brangan sungguh.


takpe... cuti baru start, relax2 dulu... brangan2...nnt2 kalo rajin bukak buku huhu




sang pemimpi, sequel cerita laskar pelangi. kononnye kuar wayang december ni. kalau kluar kat msia bagus jugak bole pegi tgk...

No comments: